Siseruumide jõusaal mängud

Lihtsalt sellepärast, et vihmane päev välistab füüsilise tegevuse väljaselgitamise, ei tähenda see, et kõik füüsilised väljakutsed lõppeksid. Paljud siseruumide jõusaalmängud, mida lapsed saavad mängida, aitavad parandada nende koordineerimist, kiirust, liikuvust ja võime järgida reegleid nii nagu ka väljaspool mängu või tegevust. Teatud mängud, mida traditsiooniliselt mängitakse väljapoole, saab muuta ja mängida jõusaalis, mitte rohus või põrandal, ning uute mängude tutvustamine võib õpilasi osaleda.

Dodge Ball

Tehke jõusaali sisenemiseks ballooni mäng, et aidata tudengitel käsitsi silma koordineerimist käituda, kui nad viskaksid ja püüdleksid palli, samuti nende kiirust ja paindlikkust, kui nad püüavad seda dodge.

Punane tuli, roheline tuli

Kasutage põrkküliku palli kui dodge palli. Jaotage õpilased kahte võistkonda. Kas iga meeskond kannab erinevat värvi PE pudipõlve, et eristada, kes on mõlemal küljel. Flip münti, et näha, milline meeskond algab palliga.

Sõjavangistus

Laske algmängu üliõpilasel visata pall vastase meeskonnaliikme jalgadele, palli ei tohiks visata ja see peaks olema suunatud ainult alumisse keha. Kui õpilane jalgadel lööb, jääb ta välja ja peab mängu lahkuma järgmise vooruni. Kui ta lööb palli enne, kui see lööb maha, siis üliõpilane, kes viskas selle välja, on läbi. Kui keegi ei tabanud või keegi ei palli palli, on esimene palli haarata võistlusel võimalus vallutada vastase meeskonna liige. Võimaldage õpilastel ringi liikuda jõusaalis ettenähtud alal, et vältida kokkulangevust. Võidab esimene meeskond, kes kõrvaldab kõik teised meeskonna mängijad.

Muutke punast tuld, rohelist valgust siseruumides mängimiseks, et aidata õpilastel oma kiirust ja vastupidavust parandada, kui nad püüavad rohelist valgust saada nii palju kui võimalik, samuti nende suutlikkust järgida juhiseid.

Valige lugejaga üks õpilane. Laske üliõpilastel jõusaali ühel pool seista ja lüüa jõusaali vastassuunas liiklusvalgusti tagasi tema juurde teisele õpilasele.

Juhib valgusfoori, et juhuslikult helistaks punane tuli ja roheline tuli. Kui ülejäänud õpilased hakkavad vilkuma rohelise tule valgusfoori suunas ja peatuma, kui kutsutakse punast tuld. Kui keegi liigub pärast punase tuli välja kutsumist, saatke see tagasi lähteliinile. Õpilane, kes paneb selle valgusfooriks esmakordselt, saab järgmise valgusfoori.

Aidake õpilastel oma kiirust ja kohanemisvõimet parandada, kui nad proovivad vabastada oma meeskonnakaaslasi sõjavangide siseruumides mänguga.

Valige kaks võistkonda. Kas iga meeskond kannab erinevat värvi PE pudipõlve, et eristada külgi. Vali üks meeskond liige, kes on esimene vastase meeskonna vanglas sõjavang. Tehke jõusaali mõlemas otsas kaks koonust, et määrata valla pindala iga meeskonna jaoks. Kas mõlemad võistkonnad peavad algama jõusaali vastaskülgede taga oma vanglast.

Juhendage mõlemat meeskonda teiste meeskonna vanglas suunas, et vabastada oma kaasliikmed. Igaüks, kellele märgitakse, peab minema vanglasse. Päästjad, kes teevad selle teise meeskonna vanglasse ilma tagita, on ohutud, kuni nad seal viibivad. Nad võivad vabastada ainult ühe vangiga korraga ja nad peavad valima parima aja, et proovida põgeneda oma meeskonnaliikmega, kes on vang. Võidab esimene meeskond, kes vabastab kõik oma vangid.